MagyarBrands díjas a Rubin!
A MagyarBrands program immáron tizedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az elmúlt egy évtized azt bizonyította, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Rubin KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai innovatív TOP márkák egyikeként.
„A hazai termékek, a hazai márkák iránti egyre növekvő vásárlói preferencia világjelenség. Magyarországon sincsen ez másképp. Nálunk is rendkívül látványosan nő azon márkák köre, amelyek kiérdemlik a vásárlók, a fogyasztók tartós kötődését. A MagyarBrands Program immáron tíz éve értékeli azokat a magyar márkákat, amelyek a kiválóságukkal kiemelkednek a többiek közül. A visszajelzések igazolják, hogy a díj elnyerése olyan kiemelkedő érdem, mely egyaránt nagy öröm a vevőknek, a fogyasztóknak és a munkájukra méltán büszke vállalatoknak.” - Serényi János, MagyarBrands program elnöke
A MagyarBrands Programba a nevezés történhet pályázati úton is, de a kiválasztásban fontos szerepet kapnak az adatbázisok, aktuális online kutatási eredmények, és a MagyarBrands Szakértői Bizottság zsűritagjainak jelölései. A pályázott és a szakértői javaslatok alapján bekerült márkák, amennyiben az alapfeltételnek megfelelnek, a Bizottság elé kerülnek pontozásra. A márkák díjazása három kategóriában történik: kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka kategóriában.
"Különösen büszkék vagyunk erre a kitüntetésre, ugyanis minket is meglepetésként ért. A versenyre nem neveztünk sajátkezűleg, azaz a munkánk alapján figyeltek fel ránk. Olyan sikeres márkákkal említik a Rubint egy lapon, mint a Béres, Chocome, Cserpes, Ilcsi vagy a Nosalty." - Szokol Mónika, a Rubin marketing vezetője